Khamis, 17 November 2011

Samsung Lancar Pengubahsuain Tab Galaxy 10.1N di Jerman Untuk Melepasi Injunksi

Samsung, dalam usaha untuk memintas injunksi yang menghalang jualan Tab Galaxy dalam Kesatuan Eropah (EU), telah membuat beberapa pengubahsuaian kecil kepada 10,1 tablet mereka "dan dilancarkan semula hari ini, mengikut Mobiflip.de blog berteknologi Jerman.

Mobiflip.de melaporkan hari ini bahawa Samsung telah membuat beberapa tweak Tab Galaxy yang 10,1 cahaya injunksi itu menghadapi beberapa bulan yang lalu bahawa diharamkan jualan peranti itu di seluruh Kesatuan Eropah. Model yang diubahsuai juga mempunyai nama yang baru - 10.1N Tab Galaxy.

Samsung Galaxy Tab 10.1N vs 10.1




Galaxy baru 10.1N Tab pada bahagian atas imej di atas, manakala yang lebih tua, reka bentuk yang diharamkan di bawah. Anda boleh lihat di sini bahawa bezel - bingkai logam di seluruh peranti - telah berkembang sepanjang tepi dan kini sebahagian meliputi muka peranti pada kedua-dua pihak. Ciri-ciri khusus ini adalah salah satu yang telah ditolak oleh Mahkamah Serantau Dusseldorf sebagai "ciptaan seni terdahulu."

FOSSPatents telah melalui banyak teknikal harta intelek yang terlibat dalam litigasi ini. Apple menegaskan sesuatu yang dinamakan Design Komuniti, yang merupakan hak harta intelek yang berkaitan dengan reka bentuk. Dalam perintah ini dilanggar, semua ciri-ciri utama yang mesti hadir dalam reka bentuk baru, atau orang dimaklumkan mesti merasakan bahawa ini adalah kes. Sejak bezel diubah suai telah ditentukan pada ciptaan seni terdahulu, ia boleh menjadi model baru ini tidak melanggar reka bentuk iPad.


Samsung pernah kene saman kat Apple sebab galaxy tab juga..Kali ini selamat tidak disaman dan diharamkan jualan sahaja..

Apa yang anda fikir? Marilah kita tahu dalam komen-komen.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Spirit Of Ukhwah

Spirit Of Ukhwah
My Organization