Khamis, 16 Disember 2010

Bagaimana nak format External Hard disk Kepada FAT32



 Salam kepada semua pembaca dan terima kasih kerana sudi membaca lagi. Kali ini zick ingin berkongsi dengan anda bagaimna nak tukar format NTFS original external hard disk kepada FAT32 untuk support PS3 dan xbox konsol dimana anda tidak perlu pikir banyak untuk mencuba pelbagai kaedah, kerana saya telah berjaya menukar external hard disk saya kepada format FAT32.


 Disini anda boleh download direct daripada link saya melalui Mediafire tanpa melalui "cashsharing" dimana anda perlu membayar untuk mendownload file ini untuk hacker yang mana mencari duit melalui kaedah ini. Software ini mampu format external hard disk walaupun 2TERA.

sila tekan link ini untuk download:
http://www.mediafire.com/?9l1mcz157n3301w

langkah-langkah:
1-Anda perlu muat turun terlebih dahulu software ini.
2-sambungkan external hard disk anda.
3-cari dimana software itu anda save dan tekan "double click" atas icon bulatan merah tersebut.


4-selepas itu anda perlu memilih external hard disk anda dan hanya tekan butan "start".(format akan diperoses)
5-siap

selamat mencuba dan jangan lupa meninggalkan komen selepas anda mencuba.

1 ulasan:

  1. assalam..terima kasih atas perkongsian. saya tengah mencuba ni..cuma saya nak tanya..kalau kita dah tukar format, adakah kita boleh copy game2 xbox yang kita dah ada dalam hard disk yang lain ke dalam hard disk yang baru diformat ni?

    BalasPadam

Spirit Of Ukhwah

Spirit Of Ukhwah
My Organization