Rabu, 16 November 2011

Laporan Tuntutan Apple Apakah Kerja Membuat 7-Inch iPad Mini Dan 4-Inch bawah 5

 
 
Assalamualaikum...

mini iPad dan 4-inci iPhone 5 khabar angin kembali. Computerworld (melalui The Times Korea) laporan bahawa Apple bekerja menghasilkan iPad yang lebih kecil dan iPhone dengan skrin yang lebih besar.

Times Korea mendakwa bahawa mereka telah menerima maklumat ini dari "orang dalam industri".
  
Laporan Computerworld:
  
 "Seseorang dalam industri" yang bercakap kepada Korea Times yang merujuk kepada "iPad mini" dan iPhone 5 selepas mendekati akhbar itu dengan butir-butir perjanjian baru di antara Apple dan LG Display mengenai perancangan untuk peranti IOS masa depan.

Satu mesyuarat antara Apple dan LG Display dilaporkan akan diadakan dalam beberapa hari lagi dan salah satu topik perbualan akan rancangan Apple memperkenalkan tablet 7.35in.
 
 "Pada tahun hadapan untuk ciri-ciri paparan 4-inci oleh LG Display, setengah inci lebih besar daripada paparan 3.5 inci dan resolusi paparan retina akan kekal tidak berubah kerana LCD kini dianggap sebagai penyelesaian yang betul untuk menawarkan nilai dengan pemotongan kos yang lebih baik, "eksekutif yang tidak disebutkan namanya dilaporkan kepada Korea Times.
 
   Sila ambil khabar angin iPhone berukuran 4-inci adalah khabar angin biasa dan yang betul2 adalah iPhone 5 direka semula dengan skrin yang lebih besar bukan hanya khabar angin, tetapi sebenarnya wujud sebagai prototaip. Walau bagaimanapun, perancangan untuk memperkenalkannya dimansuhkan sebagai Steve Jobs kerana tidak mahu platform IOS untuk berpecah-belah dengan saiz skrin yang berbeza.
 
  jika ipad menjadi lebih kecil daripada biasa adakah Apple dapat mengatasi Samsung,Blackberry dan lain2 syarikat yang mana sedang giat membagunkan Tablet yang saiz skrin besar.sedangkan dalam masa yang sama ipad mengecilkan saiz iPad?
  Jika anda sebagai pengguna,adakah anda suka Tablet yang bersaiz kecil??
 . 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Spirit Of Ukhwah

Spirit Of Ukhwah
My Organization