Khamis, 17 November 2011

Apple untuk melancarkan IOS 5.0.2 "Tidak Lebih Daripada Seminggu Akan Datang" Untuk Betulkan Isu Hayat Bateri IOS 5,1 Tambah Lebih Banyak Fungsi Siri

Ok kali nih zik nak kongsi yang Apple terlalu cepat menukar IOS baru dan bertujuan untuk meneruskan pembaikan untuk iphone,ipod dan iPad..

Jerman Macerkopf melaporkan bahawa Apple bekerja untuk IOS 5.0.2 untuk menetapkan bug yang mempengaruhi hayat bateri iPhone IOS 5.1 untuk menambah lebih banyak suara revolusi dibantu ciri bantuan peribadi.

 Macerkopf melaporkan:
IOS 5.0.2 akan datang tidak lama lagi, menyelesaikan pepijat bateri. Sekiranya tiba sebelum akhir minggu depan. Apple bekerja keras untuk kemas kini. Di samping itu Apple giat bekerja pada IOS 5 Update (IOS 5.1), membawa beberapa Siri-lanjutan. Juga Siri perkakasan-kawalan dalam kerja-kerja "mengambil gambar", "membuat video", "suis on / off WiFi", "suis on / off BT" dan banyak lagi.

menurut Macerkopf, Apple boleh melancarkan IOS 5.0.2 "tidak lewat daripada minggu depan" untuk menangani pepijat baki yang mempengaruhi hayat bateri iPhone. Apple telah melancarkan IOS 5.0.1 kira-kira dua minggu lepas untuk menangani isu-isu dengan hayat bateri selepas menaik taraf kepada IOS 5. Walau bagaimanapun, ia telah menjelaskan bahawa IOS 5.0.1 tidak mungkin telah membaiki semua isu-isu hayat bateri .






Macerkopf mendakwa bahawa Apple juga bekerja pada IOS 5.1 untuk menambah lebih banyak penambahbaikan untuk Siri:

Apple berkata kepada melihat perkembangan yang ketara keupayaan Siri untuk mengawal peranti IOS, melaksanakan arahan untuk tugas-tugas seperti mengambil gambar dan video, dan beralih sambungan seperti Wi-Fi atau Bluetooth dalam dan di luar.

Macerkoof tidak mempunyai yang kukuh kerana apabila ia datang kepada Apple dengan membawa khabar angin yang berkaitan, jadi laporan ini anda anggap sebagai khabar angin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Spirit Of Ukhwah

Spirit Of Ukhwah
My Organization