Sabtu, 25 Ogos 2012

Tarikh Pelancaran iPhone 5 - September 21 Disahkan?

 
TechCrunch baru sahaja dilaporkan bahawa mengikut kepada sumber mereka, Verizon mempunyai "blackout" semua kakitangan bercuti dari September 21 hingga 30 September, yang sejajar dengan khabar angin September 21 tarikh yang ditetapkan.
 
Seorang pekerja Verizon dipercayai baru sahaja disahkan untuk TechCrunch pengangkut mempunyai blackout semua kakitangan bercuti dari tarikh hari Jumaat, 21 September hingga Jumaat berikutnya, 30 September.
 
Apple secara meluas dijangka untuk mengumumkan iPhone generasi akan datang, popular dirujuk sebagai 'iPhone 5 ' pada acara khas pada September 12 . Ia juga spekulasi bahawa Apple akan mula mengambil pra-pesanan pada hari yang sama , diikuti oleh pelancaran selepas 9 hari pada 21 September.
Tahun lepas, Apple melancarkan iPhone 4S pada October 4th, 2011 dan mula mengambil pra-pesanan pada October 7th, 2011 , diikuti dengan pelancaran di Amerika Syarikat, Australia, Kanada, Perancis, Jerman, Jepun dan UK pada 14hb Oktober, 2011 . Dalam gelombang kedua, Apple melancarkan iPhone 4S di 22 buah negara pada 28 Oktober, 2011 , dua minggu selepas pelancaran awal.

Minggu lepas, laporan mendakwa bahawa AT & T telah juga menyiapkan diri untuk pelancaran 'iPhone 5' pada lewat September .
Jadi ia kelihatan seperti kita akan dapat merasakan tangan kita pada iPhone baru Apple pada september 21. Adakah anda teruja? Anda akan membeli atau menaik taraf kepada iPhone 5?
 
[Menerusi TechCrunch ]
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Spirit Of Ukhwah

Spirit Of Ukhwah
My Organization