Ahad, 26 Ogos 2012

Laporan mengatakan tablet Apple kecil sememangnya akan dipanggil mini iPad


Dengan acara media Apple (atau dua media peristiwa ) semakin hampir, kilang khabar angin telah pergi ke dalam buaian penuh. Terdahulu hari ini, laporan muncul mengenai sentuhan iPod baru, dan nano . Dan sekarang ini.
Memetik sumber Asia, Jepun blog Macotakara mengatakan ia telah belajar bahawa Apple akan berada dalam sebenarnya memanggil tablet kecil "mini iPad" - nama yang sering digunakan oleh media untuk menggambarkan peranti ...
Laporan blog (mesin diterjemahkan):
"Menurut sumber Asia, nama produk baru Apple, yang dijangka mempunyai 7'85" dan dipanggil sebagai mini iPad, akan dinamakan sebagai "mini iPad" secara rasmi. Sumber ini menjangkakan bahawa "iPad" logo akan dicetak pada belakang kes yang sama sebagai "sedap" dicetak pada iPod nano dan iPod touch, dan ia bermakna satu produk baru akan ditambah pada genre jenama produk iPad. "
Tapak mengatakan ia juga mendengar bahawa Apple akan semula melancarkan  iPad generasi ketiga, khabar angin yang kita telah mendengar beberapa kali . Tablet dijangka akan retooled, yang dilengkapi dengan paparan IGZO baru dan pelesapan haba yang lebih baik. Ia juga berkata ciri-ciri baru Apple, dok penyambung kecil .
Kami jelas memfailkan ini jauh dalam kategori khabar angin sehingga Apple menjadikan ia pengumuman, tetapi Makototakara telah tepat pada masa lalu dan diketahui mempunyai beberapa sumber rantaian bekalan yang baik.
Apple asalnya dijangka untuk mengumumkan mini iPad bersama iPhone baru pada majlis September 12, tetapi mata spekulasi baru-baru ini untuk menunjukkan Oktober . Ada telah tiada perkataan setakat ini apabila kita dapat melihat retooled ketiga gen iPad.
Apa yang anda fikir, tablet yang lebih kecil akan dipanggil mini iPad?
[ 9to5Mac ]

1 ulasan:

  1. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    BalasPadam

Spirit Of Ukhwah

Spirit Of Ukhwah
My Organization