Ahad, 26 Ogos 2012

Kes baru iPod Touch direka semula, lebih banyak khabar angin iPod nano

Walaupun kita telah melihat beberapa panel depan yang bocor yang dilaporkan tergolong sentuhan seterusnya-gen iPod, maklumat mengenai pemain mp3 telah sangat terhad sebagai akhir-akhir ini.
Tetapi itu berubah hari ini, sebagai gambar apa yang dipercayai menjadi kes untuk sentuhan iPod baru muncul di web. Kes-kes yang mencadangkan, antara perkara-perkara lain, peranti ini telah direka semula ...
GizChina (melalui MacRumors ) menerbitkan gambar:
"Seperti yang anda boleh lihat dari gambar kes ini mencadangkan bahawa sentuhan iPod generasi akan datang akan mempunyai reka bentuk baru (sekurang-kurangnya ke belakang) dan seolah-olah mempunyai tirus lebih kurang ketara ke tepi apabila dibandingkan dengan sentuhan iPod semasa 4 .
Kes-kes juga boleh memberikan butiran mungkin kerana spesifikasi generasi 5 iPod touch 5. Lubang di sekitar kawasan kamera ke kiri contohnya kelihatan telah panjang dan tirus ke patut sekitar kecacatan LED mungkin untuk membantu dengan fotografi cahaya rendah, dan terdapat juga penampilan baru 'lubang misteri' di tangan kiri yang lebih rendah sampingan kes itu. "
Satu laporan Julai dari Jepun blog Macotakara menunjuk ke lubang misteri sama di belakang sentuhan iPod, yang dipercayai untuk menjadi sama ada mikrofon belakang, atau seorang penceramah baru.
Bahawa laporan yang sama juga dipanggil untuk peranti mempunyai direka semula kembali selongsong, A5 sistem atas cip dari iPhone 4S, dan yang sama memanjang 4-inci paparan yang digunakan dalam iPhone seterusnya-gen .
Di hadapan iPod nano, 9to5Mac mata kepada laporan baru daripada, sekali lagi, Macotakara yang mencadangkan bahawa pemain mp3 rendah-akhir akan mendapat Wi-Fi penyambungan tahun ini untuk memudahkan iTunes memuat turun. Ia dipercayai bahawa nano baru juga akan mendapat makeover jatuh ini, sukan reka bentuk yang lebih tinggi .
Ia adalah semua-tetapi mengesahkan hari ini bahawa Apple akan mengadakan dua acara berasingan media dalam tempoh dua bulan akan datang. Kami menjangka untuk melihat iPod baru ini muncul dalam kedua, acara Oktober-berasaskan, bersama-sama baru mini iPad .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Spirit Of Ukhwah

Spirit Of Ukhwah
My Organization