Sabtu, 25 Ogos 2012

Ipad Mini Akan dilancarkan pada September ini!!


Sehingga sehingga beberapa hari yang lalu , ia adalah andaian umum bahawa mini iPad akan diumumkan pada masa yang sama sebagai iPhone baru, mungkin pada September 12 .  Pada hari Khamis, John Gruber membawanya ke blog beliau untuk menjelaskan mengapa ia tidak masuk akal untuk Apple untuk memegang satu acara untuk memperkenalkan kedua-dua iPhone 5 dan mini iPad.

Dan dia membuat banyak akal. Mengapa Apple akan memperkenalkan dua produk utama pada masa yang sama dan risiko mencairkan publisiti sekitar kedua-dua mereka. Sebagai Gruber sendiri meletakkan ia,

"Mengapa berkongsi perhatian? Mengapa satu lagi produk Apple bertarung dengan iPhone untuk tempat teratas dalam liputan berita? "

Rupa-rupanya, dia adalah betul, sebagai pengesahan rasmi separuh datang minit kemudian dari legenda Jim Dalrymple membawa kredibiliti dengan tuntutan itu. Hari ini, Semua benda mengesahkan cerita dengan sumber-sumber mereka sendiri dan walaupun telah tiada perkataan rasmi dari Apple mengenai perkara itu, ia tidak kelihatan seperti mini iPad akan diumumkan pada bulan Oktober ...
John Paczkowski laporan :
Kerana ia ternyata, sumber berkata, ia lebih daripada akal - ia begitu.
Dengan iPhone baru dan baru, iPad pengecil dalam perancangan, Apple mempunyai dua peluang untuk merampas kitaran berita teknologi menjelang pesta minum-minum membeli-belah percutian tahunan dan ia akan mengambil kedua-duanya.
Jadi, mengharapkan dua Apple peristiwa yang akan diumumkan pada hari-hari dan minggu hadapan dengan pengumuman dua perkakasan Apple terbesar tahun ini untuk mengikuti.
Mini iPad adalah dijangka untuk datang dengan paparan 1024 × 768, iPod sentuh-nipis profil, dan lebih kecil bezels di sisi paparan. Berbeza dengan iPhone baru, kita tidak pernah melihat bahagian untuk mini iPad, yang mungkin menunjukkan bahawa peranti tidak walaupun memasuki pengeluaran sahaja lagi banyak bocor.
Dengan hanya beberapa minggu menunggu, ia kelihatan seperti ia hanya menunggu masa sehingga Apple menghantar jemputan media untuk acara tersebut. Kami amat teruja, adakah anda?



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Spirit Of Ukhwah

Spirit Of Ukhwah
My Organization