Ahad, 16 September 2012

Apple Perkenal Fon telinga sepenuhnya diubah Digelar EarPods

Bersama-sama dengan iPhone 5 dan barisan iPod segar, Apple juga mengumumkan sepenuhnya fon telinga baru untuk peranti ini, yang digelar "EarPods."
Walaupun EarPods kelihatan betul-betul seperti apa yang kita telah melihat dalam kebocoran awal , Apple menunjukkan kita lebih banyak tentang fon telinga ini semasa tama yang.
VP Apple pemasaran, Greg Joswiak, mengambil pentas untuk menjelaskan cabaran yang timbul manakala bentuk fon telinga disebabkan oleh kepelbagaian dalam saiz telinga. Jurutera dan pereka syarikat itu mengambil masa 3 tahun untuk tampil dengan reka bentuk ini EarPods, mengimbas beratus-ratus pengguna untuk mencari elemen yang sama.
The EarPods, tidak seperti fon telinga circluar lain, dibentuk supaya mengambil kira geometri telinga, menjadikan ia sesuai dengan sempurna ke dalam telinga. Penceramah di titik EarPods ke arah saluran telinga. Terdapat juga satu set tambahan pelabuhan yang termasuk dalam EarPods untuk meningkatkan frekuensi midrange, dan menyediakan lebih baik dan mendalam bass.

 
The EarPods akan digabungkan dengan iPod baru serta iPhone 5, dan disediakan sebagai aksesori tersendiri dari Apple untuk harga aa $ 29
 . 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Spirit Of Ukhwah

Spirit Of Ukhwah
My Organization