Jumaat, 2 Disember 2011

Samsung Terus Iklan Anti-iPhone Pada Facebook


Pertempuran baru-baru ini Samsung terhadap Apple - di depan iklan (walaupun ia salah satu cara pada masa ini), tidak dalam bilik mahkamah - berterusan di Facebook. Samsung mengambil pemasaran mereka ke tahap yang berbeza dengan siri baru iklan yang memberi tumpuan kepada telefon Galaxy II S.
Hanya minggu lalu, Samsung melancarkan iklan baru yang disasarkan kepada mereka fanboys Apple. Dalam satu tangan, ia mungkin telah beri hakmilik penonton potensi mereka - iaitu orang-orang yang sedang menunggu di talian bagi iPhone. Pada masa yang sama, video menjadi cantik meluas, dengan ayat "dude, anda satu barista" Kenalan di mana-mana sahaja.
 
  Samsung membawa bahawa publisiti dengan kempen iklan yang direka bentuk semula Facebook. Mereka telah meletakkan beberapa iklan yang berbeza dibintangi peminat iPhone iri hati dengan hanset Galaxy mereka sendiri S II. Mereka telah pergi jauh untuk memanggil iPhone "sekolah lama," lumping dengan telefon "bata"(brick) dari tahun yang lalu.
 
Ciri-ciri besar bahawa Samsung berharap untuk menarik pengguna dengan sambungan 4G data, skrin yang lebih besar, dan keseluruhan reka bentuk anggun. Dan, sudah tentu, tidak menunggu masa .
Sebagai 9-5 Mac mengakui, ia mungkin sedikit hina Samsung, terutama dengan mengambil kira bahawa 96% daripada bawah 4S pemilik gembira dengan pilihan mereka , tetapi ia pasti menangkap banyak perhatian. Semak halaman Facebook Samsung, pastikan untuk mengambil puncak di pos-pos dinding mereka.
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Spirit Of Ukhwah

Spirit Of Ukhwah
My Organization