Sabtu, 30 April 2011

~BG Hanya Tinggal Kenanagan~

  Mesti anda semua tertanya ape 2 maksud BG kan??neyh nama singkatan bagi "Bilik Gerakan" yang mana zik dan Rukaini (RS) stay dari sem lepas lagi bila ada test dan sampailah Final Exam..Bg dah jadi bilik kedua bagi zik sebab zik tido dalam 2.yelah selesa sbb ada "air-cond" jadi kalau tido kat bilik 5jam xpuas.tp kat BG tido 3jam dah cukuop..nama BG ini sebenarnya datang daripada RS.


  Yelah dari awal lagi zik stdy dgn RS dia bnyak ajar zik dalam kebanyakkan subjek..yelah zik agak tertinggal sikit sebab terlalu sibuk sampaikan xsempat nak cover semua tajuk setiap matapelajaran..so RS la bnyak bantu zik..xtau nak balas mcm mana tapi yang penting org yang pemurah ilmu. Allah akan tambahkan 10kali ganda ilmu kepada dia.xtau la ilmu ape yang penting Allah maha berkuasa.


  Sejak 30/4/2011 satu sejarah bagi zik tengok kawan2 seperjuangan telah berpisah.. So bila zik masuk jew BG rasa mcm sedih tiba2..yelah dulu zik masuk mst tengok muka RS ada dalam 2..kalau stress boleh la tgok citer same2 dgan dia..tak pun kita orang main dengan "ANA" (kuching)..yelah bagi bagi zik kalau berkawan zik akan guna berdasarkan sepotong hadis riwayat baginda Muhammad S.a.w "Tidak sempurna iman antara kamu sehinggalah kamu menyayangi saudara kamu sepertimana kamu menyanyangi diri kamu sendiri..sebab 2lah wujud Geng2 "Spirit Of Ukhwah" yang zik ada masa zaman sekolah sampailah sekarang..


   Xpe memang cakap orang setiap pertemuan mesti ada perpisahan dan perpisahan tersebut kita jew yang tak tau kan.. ape pun zik doakan RS dapat menemui jalan yang tersendiri tak lupa juga kepada kawan2 yang lain..


  Yelah sebagai pengajaran dalam persahabatan adalah jangan la kita mengharapakan sesuatu balasan daripada kawan2 kita masa kita tolong mereka.kerana keikhlasan kew yang menjwab segala-galanya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Spirit Of Ukhwah

Spirit Of Ukhwah
My Organization